woensdag 5 februari 2014

6 februari 2014

Juf Vera is jarig ..

Van harte gefeliciteerd !! 
(En haar verjaardagstaart ??? Wel die is pas indrukwekkend ! Ze zal alle hulp kunnen gebruiken om de kaarsjes uit te blazen ! :-) 

Een dikke kus van ons allen en maak er een onvergetelijke dag van !
Xxx  

De volledige kleuterafdeling loopt even langs het secretariaat 
om juf Vera een gelukkige verjaardag te wensen !  
Juf Vera is blij verrast ..
We verwennen haar met mooie, creatieve tekeningen ..
 
en zingen het allermooiste verjaardagslied .. 
 Natuurlijk volgt er nog een stevige hiep hiep hiep..hoera !! 
Ook de postbode had nog een brief voor één van mijn kleutertjes.
Caithlyn houdt het niet van de spanning ! 

Vlug opendoen .. een mooie kaart van haar allerliefste oma ! 
(Of hoe een kaart een klein meisje zo blij maakt) 

Juf heeft een opdrachtenkaart gemaakt en we werken verder aan deze "winterse" opdrachten.
Best leuk ! 

Over de middag zijn de kleuters naar de eetklas.
De juffen blijven gezellig keuvelend achter in de kleuterklasjes.
Nog enkele werkjes nakijken .. 
Tussendoor een gezond slaatje verorberen .. 
Klas opruimen, potloden slijpen .. 
en eens nakijken hoe je best dat bontkraagje wast mét dubbele bril !!
Gelukkig komt juf Muriel gezellig mee tafelen .. want juf Anne is onuitstaanbaar vandaag.
 Ze wil echt weten wat ik zal dragen op het volgende carnavalsfeest. 
Ik zwijg als de dood. 
Juf Anne geeft zich niet gewonnen en stuurt zelfs de collega's op me af. 
Niks helpt .. jammer (voor haar) .. 
Ik moet en zal me concentreren op mijn groots project.

Juf Anne houdt er zelfs slapeloze nachten aan over.
Deze morgen was ze er als de kippen bij om me een smekende sms te zenden : 
"Geef me aub een tip, ik houd het niet meer !" 
Pfff .. wat kan een mens beter antwoorden op zo'n ochtendlijk uur dan 
"Kook nog wat in je sop..tot straks" 




15.20 u - 17.20 uur : MOS(Milieuzorg op school)-werkvergadering  : 
voorbereiden dikke truiendag (14 feb) en wereldwaterdag (21 maart)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten