woensdag 5 februari 2014

5 februari 2014

Mijn kleutertjes zijn super-druk !! 
Hoe dit komt is me een raadsel !
Misschien zit de stevige wind er voor iets tussen .. wie weet .. 
Dus geef ik ze extra taken om het rustig te houden in de klas.
Het werkt .. oef !! 

We schilderen een sneeuwlandschap en 
we helpen oma de juiste wol te kiezen voor even kleurrijke sokken.
Deze opdrachten vragen toch enige concentratie.

 
 Juf heeft plannen ..
 Over enkele weken vieren we samen met de kleuters carnaval.
En ik vind geen gepaste outfit .. maatje 36 is eruit dus moet ik zelf aan de slag .. 
Ik overloop enkele bekende modehuizen en plots weet ik het .. 
DIT  WORDT  HET  !!!!  
Na school haast ik me om meters stof, garen én lint ..
vandaar trek ik naar de zolderkamer, 
waar niemand me stoort en waar de telefoon niet te horen is.
TOP  SECRET  !!
Ik weet nu al dat juf Anne me mijn geheim zal proberen te ontfutselen, maar ik rep geen woord ! 
Leep als ze is , zal ze de collega's op me afsturen om toch maar iets te weten te komen. 
Dit jaar zal het dus niet lukken .. wat ze ook probeert .. 
En nu maar hopen dat het resultaat schitterend is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten