zondag 9 februari 2014

12 februari 2014

Ik zou een koning willen zijn 
Ik zou zo graag - dat lijkt me fijn
een echte koning willen zijn 

Eén met een mantel en een kroon
dat lijkt me echt te gek gewoon

En elke morgen bij 't ontbijt 
zegt iedereen : dag majesteit 
Uit : het grote versjesboek 


 Kleuterillustraties bij het gedichtenboek ..



 

 We hebben een jarige te vieren .. 
Benne mag voor één dag koning zijn en 
draagt fier zijn verjaardagskroon ! 
En natuurlijk bouwen we een verjaardagsfeestje mét cake en snoep.
Gefeliciteerd Benne en maak er nog een leuke dag van ! 

 Het is woensdag en dus hebben we een namiddag vrij.
Na mijn dagelijks schoolwerk en nog wat huishoudelijke taken stort ik me op mijn carnavalsoutfit.
Ik ben aardig op weg en ik zit -min of meer- op schema.
Alleen heb ik bij het knippen van de stof een flater begaan .. laat het ons een beginnersfoutje noemen.
Eén probleempje : ik kom nu stof te kort. 
Zaterdag duik ik de stad in en nu maar hopen dat de stof nog te vinden is..

Extra sportnieuws : 
Ook in de trofeo Mallorco is het Omega Pharma Quick Step 
die met Gianni Meersman de nummer één levert .. mooi zo !
 Onze Tandemtrappertjes kunnen nogmaals juichen. 
Tornado Tom wint de sprint van Greipel in de Tour of Qatar .. fantastisch toch ?! 
 Nog enkele weken te gaan en dan is het de beurt aan de Tandemtrappertjes. 
Ben benieuwd naar hun vormpeil en hun stuurkunsten !?! 
 

1 opmerking: