zaterdag 22 februari 2014

21 februari 2014

 Sabotage in de kleuterklas .. opnieuw heeft iemand toegeslaan !!!
  Ik doe wat speurwerk ..  en kom al snel terecht bij Gerda poetsvrouw .. Foei !! 
Mijn gedichtenboom lijkt net een carnavalsreus !


Vrijdag .. Fruitdag ..

 Papa Freddy is er niet vandaag 
dus vertrek ik extra vroeg naar school om sinaasappels in partjes te verdelen
 Net voor de speeltijd eten we samen lekkere appelsientjes en worden we guitige appelsien-monsters.
Er wordt verder gewerkt aan de propjespop en de jongens bouwen een kasteel voor mij ..
mét schoorsteen !! 
Kjell vindt dat die er bij hoort anders kan de Sint niet komen met cadeautjes voor de klas. 
Heb je goed gezien hoor, Kjell !! 

Het is vrijdag en het weekend staat voor de deur. 
Net voor ik het weekend induik, stuur ik mijn collega's nog een opdracht : 
"Koop massaal het nieuwsblad  op zaterdag 
en breng maandag de wielergids én het biertje mee naar school" 

Mijn collega's weten niet wat er nu weer te gebeuren staat.
"Waar haal je het toch ?" schrijft juf Anne 
"Wat staat ons nu weer te wachten ?" vraagt juf Inge.
"Komt in orde" antwoordt juf Muriel.
De jonge collega's krijg ik niet meer te horen (???) 
Wat er te gebeuren staat, lees je maandag op deze blog ! 

Prettig weekend !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten