zaterdag 22 februari 2014

20 februari 2014


Op 26 januari kreeg ik deze plant cadeau van juf Annelies voor mijn verjaardag ..
Nu kan ik genieten van deze kleurige bloemenpracht ..
 Wie heeft mijn prachtige gedichtenboom gesaboteerd ??
 Ik heb een flauw vermoeden en deze blijkt juist te zijn ..
Een nieuwe schooldag en een nieuwe uitdaging .. Axana vindt het alvast super !
 En deze meisjes beginnen enthousiast aan de nieuwe opdracht 
Uit het boek "Plak, de knutselslak" knutselen we een propjespop
En de opdrachtenkaart stimuleert de beginnende geletterdheid - 
de kleuters kunnen zelfstandig aan de slag
Kleurrijke linten ..
 Propjes draaien ..
 Massa's kleurrijke propjes .. "Hoeveel hebben we er nodig juf ??"
 Terwijl enkele carnavalshits draaien werken we aan de opdracht .. 
Donart veert recht .. "Eventjes ontspannen !"
 Alena zingt en swingt mee .. 
Ik weet het zeker : het carnavalsfeest wordt een uitbundig feestje ! 

En dan was er nog Donart : 
We maken ons klaar voor de eetzaal - de eerste na de interventie van de brandweer van voorbije dinsdag -
"Als de brandweer komt, kom je me dan weer redden, juf ?" vraagt Donart.
"Tuurlijk, Donart" dat weet je toch. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten