vrijdag 6 september 2013

6 september 2013

Vrijdag .. net iets anders ..

Vrijdag .. Fruitdag ..
Dat zijn mijn kleutertjes echt niet vergeten  
en dus vind ik vandaag in mijn koekenmandje
vele doosjes gevuld met gesneden, vers fruit .. mooi zo ! 


Op vrijdag gaat Odil logeren ..
Ook voor Odil zit de zomervakantie er op. 
Hij maakt zich dan ook op om uit logeren te gaan.
Vol spanning zit hij op wacht..
wie wordt zijn speelkameraadje dit weekend ??!!

Op vrijdag is de taalactiviteit net iets anders !
Juf heeft het Japans verteltheater meegebracht naar de klas 
en dat vinden mijn bengels super ! 


Het speelkameraadje voor Odil dit weekend is Benne .. 
Fijn weekend samen !
 

Vrijdag .. sportdag .. 
Groot feest in Brussel .. atletiek op de Memorial Van Damme 
met Usain Bolt en de broertjes Borlée ..
maar het evenement van deze avond is de voetbalwedstrijd Schotland - België
Duivelsgekte kent geen grenzen, ook niet in de Tandem .. 
Bij winst komt Brazilië een stukje dichterbij .. we volgen het op ..
en nu maar hopen op een grandioze winst deze avond ! 
Joepie .. winst voor de rode duivels !



1 opmerking:

  1. Juf Tania je foto van de Rode Duivels is oud... onzen Vincent Kompany was geblesseerd... nog goed dat ik zo alert ben ..

    BeantwoordenVerwijderen