vrijdag 20 september 2013

20 september 2013

20 september 2013 - Strapdag 

Strappen doet je goed ! het logo van dit jaar.
Dus spoorden we groot en klein aan om deel te nemen aan deze actie. 
Stap of trap naar school .. voor één keer was het een pak rustiger aan de schoolpoort !
Proficiat aan allen die vandaag naar school stapten of per fiets trapten !!
 Odil is er helemaal klaar voor .. sportieve kroko als hij is

De schoolpoort in een extra feestelijk kleedje !
Siouxie is heel blij met dit kleurrijk welkom !
Mijn bengels .. stappend of trappend ..



Het is vrijdag dus gaat Odil logeren !



Hij is bijzonder welkom bij Kytana.
Fijn weekend samen ! 
Het project rond ridders en kastelen loopt nog steeds .. de kleuters zijn heel enthousiast !
 Ridders en kastelen, ze blijven inspireren ..
 Vandaag gebruiken we allerlei bouwstenen - groot en klein - om de burcht te versieren


Het is vrijdag en er staat nog een teamvergadering op de agenda .. wat een week ! 


 En dan was er nog ..dé val van juf Tania
Een onopgelost mysterie in de kleuterafdeling .. wie verplaatste de Zweedse banken ??

De kleuters vullen hun schooltas voor ze het weekend induiken.
Juf komt aanlopen met de koekenmand en de doosjes die nog in de schooltasjes moeten. 
De zitbanken staan echter niet meer waar ze altijd stonden en ik vlieg pardoes over de banken heen. 
Diëgo is mijn slachtoffer van dienst .. 
hij breekt mijn val en krijgt de koekenmand en de juf over zich heen .. arme Diëgo ! 
Gevolg : een geschrokken Diëgo en juf houdt er een blauw been aan over ..

AANDACHT  !! 
Op maandag komt de schoolfotograaf ! 
Allen op post in je mooiste en fristste outfit ..

1 opmerking:

  1. Ik weet dat je enorme 'bewondering' hebt voor me,maar dat je nu mijn voorbeeld volgt en begint te vallen, is erover !!!

    BeantwoordenVerwijderen