dinsdag 10 september 2013

10 september 2013

Het lijkt wel herfst .. 

Regen, wind, felle buien, dalende temperaturen .. 
Neen, ik heb er niks mee ! Ik hou er gewoon niet van !
Vorige week haalden we nog 30 graden, vandaag halen we amper 15 graden .. 
brr verschrikkelijk !
We maken het binnen gezellig en gaan creatief aan de slag ! 

Druk aan het werk ..
 .. echte kunstwerkjes zijn het !
 Hier worden volop koeken en taarten gebakken ..
 .. in de meest vrolijke snoepkleurtjes !
Hier worden bouwwerken gestart 
.. en ze hebben grootse (bouw)plannen
Al moeten er hier en daar wat aanpassingen gebeuren 

 Nick (nu derde kleuterklas) heeft zijn bokshandschoenen meegebracht
en geeft een demonstratie boksen .. 
de kleine Firmin Crets (= Nick) klopt wild in het rond.
Na een laatste aanval valt hij uitgeteld op de grond .. einde demonstratie ! 

De school is uit en er staan nog twee afspraken in mijn agenda : 
Afspraak één : nazicht bij de tandarts 

 Afspraak twee : een bezoekje aan de huisarts
 Die vervelende verkoudheid wil van geen wijken weten. 
Het is zelfs zo erg dat nu ook juf Muriel, juf Annelies en juf Anne mijn virusje te pakken hebben.
Voorlopig blijft juf Inge gespaard.
Sorry collega's .. ik kan het niet helpen .. uitzieken is de boodschap ! 
Trouwens : samen ziek zijn, geeft een gevoel van solidariteit ;-) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten