dinsdag 24 september 2013

24 september 2013

24 september 2013
Geen oog dicht gedaan voorbije nacht , een mug zoemde speels om me heen. 
Dus ben ik ijverig op "muggenjacht" gegaan, zonder succes !
Bovendien werd ik uit mijn slaap gehouden door de 
machines die de maïs kwamen afdoen, een hels lawaai een hele nacht lang !
Grrr .. slapen die mannen dan nooit ?? 


Een mooie nazomerdag .. dus gaan we lekker spelen in de zon ! 

Vrolijke vrienden .. Benne, Caitlin en Shirley
 Donart oefent voor zijn volgende expeditie ..
 
 Kaila en Siouxie .. dolle pret !
 Elise in de zevende hemel .. binnenkort wordt ze "grote" zus.
 Axana probeert het evenwicht te behouden ..
 Matteo doet het haar na, flink zo !
 Alena en Donart .. wat een gewiebel .. Alena giechelt aan één stuk door !
 Diëgo .. altijd blij .. steeds het zonnetje in huis.
 Kytana laat samen met Dinozzo de spieren rollen .. "Waw" vindt Donart "Da's knap !"
 Benne doet er nog een schepje bovenop .. "Wat vind je hiervan ??"
 Diëgo en Caitlin figureren als echte acrobaten .. misschien eens solliciteren bij cirque du soleil !
 Kjell speelt ridder en heeft post gevat op de uitkijktoren.
 Caithlyn staat stevig in haar schoenen, Donart kijkt dromerig toe ..
Liam, Nico en Kjell .. mijn stoere ridders !
 Ook ridders moeten in conditie blijven dus eventjes het uithoudingsvermogen aanscherpen.
 Liam in vrije val !
 Klimmen, klauteren, kruipen, sluipen ..
 Heerlijk toch zo'n zonnige schooldag !
 Samen spelen en o ja, soms ook eens samen ruzie maken .. het hoort er nu eenmaal bij.
 Vriendschap is .. je beste vriend een zetje geven .. "Samen sterk !" een mooie gedachte.
 Gelukt, Liam ligt op de buizen.
Donart roept : "Het lukt me niet, mijn poep is té zwaar !" 
Liam proest het uit : "Neen toch !"
 Nico verlaat zijn post niet : "Straks komen de boeven en ik ben niet bang !"
 Daar is Odil .. hij komt eventjes meespelen met de kleuters !
 Ook Odil geniet van de laatste zomerzon ..
 Zoals je ziet heeft Odil plannen. 
Hij neemt afscheid van de klasvriendjes.
Hij heeft zijn reiskoffer gepakt en vliegt deze avond nog met het vliegtuig naar Firenze.
Daar zal hij komend weekend het wereldkampioenschap bijwonen. 
Zijn regenboogtrui heeft hij alvast aangetrokken ..
 En nu maar hopen dat een Belg het goud en de regenboogtrui te pakken krijgt. 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten