zaterdag 28 september 2013

29 september 2013


WK in Firenze !! 
.. en nieuws van Odil .. 

Lieve Tandemtrappertjes, 
Over enkele uren kennen we de nieuwe wereldkampioen ! 
Spannend hoor en wat een sfeer hangt er hier in Firenze. 
Een uitbundige sfeer ! 
Hopelijk klinkt straks het Belgisch volkslied en kunnen we maandag samen een feestje bouwen.
Een WK-regenboogtrui-feestje geheel in Tandemtrappersfeer ! 
Jammer genoeg gebeuren er ook hier spijtige zaken - zo kwam ik te weten 
dat de fietsen van het Russisch team gestolen zijn.  
Ik waak over de fietsen van het Belgisch team en als het moet laat ik mijn krokodillentanden zien..
men weze gewaarschuwd !!! 

Zeg eens iets liefs ..


Doe mee aan de zeg-eens-iets-liefs-actie ! 
Die gaat door op maandag 30 september in de kleuterafdeling.
Jullie (ouders/grootouders/collega's/ ..) worden uitgenodigd 
om enkele lieve woorden de wereld in te sturen !
Tegen je kind, je beste vriend, je collega, de juf of tegen een volslagen onbekende .. 
alles is mogelijk ! 
Doe mee aan deze positieve actie.
Samen maken we de wereld een beetje mooier !



Een laatste berichtje vanuit Firenze .. 
 Hallo lieverdjes .. 
het WK hebben we gehad ! 
Jammer genoeg geen verlenging van Juliebert's (Gilbert) wereldtitel.
Ik moet bekennen 
- de weersomstandigheden in acht genomen -
 ze reden een dijk van een wedstrijd.
 Wat een ellende : de regen viel met bakken uit de hemel
 en het halve peloton maakte kennis met het asfalt.
Ook ik kwam ten val en hield er een gescheurde broek aan over. 
Voor ik naar huis kom, loop ik snel even aan bij het modehuis Giorgio Armani.

Daar vind ik vast wel iets naar mijn smaak en stijl.
Ik pikte het podium alvast mee ! 

Wereldkampioen : Rui Alberto Costa
Nummer twee : Joaquin Rodriguez -ontroostbaar met zijn tweede plaats- 
 zelfs ik moest een traantje wegpinken, wat een verdriet !
Nummer drie : Valverde

en onze Philippe Gilbert werd knap negende .. wat ben ik fier ! 
Dikke  kus en tot morgen, 
jullie Odilleke Xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten