woensdag 25 september 2013

25 september 2013




Het is  25 september en zoals jullie reeds konden lezen, is Odil op reis naar "La bella Italia"
Mijn kleutertjes missen hem .. 
Maar deze morgen wacht hen een grote verrassing !
Er is post, een prentkaart van Odil uit .. jawel .. Firenze .. joepie  !!! 
Hij schrijft : 

Buon Giorno , 

Ik ben veilig op mijn bestemming in Italië. 
Het weer is prachtig .. zo'n 26° .. en ja, ik mis jullie ontzettend ! 
Ik wou dat jullie hier allemaal bij me waren.
Het is hier fijn, echt waar. 
Tot mijn grote verbazing ontmoette ik hier Emiel, de klaspop van juf Anne.
Samen maken we de Italiaanse terrasjes onveilig

En wat een lekker eten : pizza, spaghetti, lasagna en niet te vergeten de lekkere gelato. 
's Avonds drinken we nog gezellig een glaasje vino of een frisse birra.
Zoals jullie kunnen lezen, praat ik vlotjes een woordje Italiaans, een sappig taaltje .. 
ik ben er helemaal weg van !
Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen hier ! 
Een ferme krokodillengroet en buona notte ! 
Odil Xxx



 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten