dinsdag 17 januari 2023

17 januari 2023

 

We herhalen de gezelschapsspelen met andere groepen kleuters. 

En we oefenen nogmaals op de kleuren .. Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet .. 





In de namiddag is er LO met juf Joke 


Uit de kindermond : 

Al een hele dag lijken mijn kleuters een houten oor te hebben. 

Tijdens de middagpauze hebben mijn kleuters mijn afwezigheid opgemerkt. 

Waar was je, juf ? 

Nu wil het toeval dat ik in het ziekenhuis was ..

Ik was bij de dokter en heb meteen een koffer nieuwe, goedwerkende oren besteld, grap ik. 

Wie niet luistert, kan zomaar nieuwe oren van mij krijgen, doe ik er een schepje bovenop. 

Dat ziet Ilham volledig zitten .. weet je, juf Tania, mijn mama luistert ook nooit naar mij. 

😁😂


Liv komt enthousiast het thema van het nieuwe project aankondigen nadat ik een opmerking gemaakt heb over 'rare vogels in de schooltuin'

Door de uiteenzetting krijg ik een klare kijk op wat er gaande is.

Alle vogels hebben een naam, ga ik verder. Ken je die ? 

Waarop liv zegt : Juf Tania, die spreken niet hoor .. ze zijn van plastiek.

Ik dacht aan een soortnaam, Liv zoals een mus, een mees, een roodborstje. 

Liv dacht aan effectieve namen zoals Joske, Mariette enz 😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten