woensdag 11 januari 2023

11 januari 2023


IK  WENS  VOOR  JOU  ..

Tijdens het kringgesprek verwoorden de kleuters enkele wensen.

Ik wens voor jou .. liefde en veel ❤️ (Conor)

Ik wens voor jou.. warme knuffels (Anas)

Ik wens voor jou.. heerlijke zoenen (Conor)

Ik wens voor jou.. een gelukkig nieuwjaar (Iman)

Ik wens voor jou.. lieve vriendjes (Ilham)

Ik wens voor jou.. elke dag een beetje zon (Nawaz)

Ik wens voor jou.. grappige, té gekke, onvergetelijke momenten 

en een jaar met een glimlach elke dag (juf Tania) 


Ik schrijf de wensen die de kleuters afvuren op een blad neer.

De wenskaart maken ze gewoon zelf. 










De cijfer-ontdektafel is erg in trek.

Er wordt gedobbeld, geteld en het overeenstemmende cijfer komt op het magneetbord terecht.

Deze cijfercombinatie wordt ingetoetst op de telefoon / de kassa / de rekenmachine ..

Ook Iman verdiept zich in de reeks cijfers.

 Nadat ze de cijfers heeft ingetoetst op de telefoon

hoor ik haar aan de telefoon : "Hallo ? Hallo ? Hallo juf Tania ?" 

Omdat ik druk in de weer ben met een andere groep kan ik haar oproep niet beantwoorden 😏 

dus

haakt Iman in en slaakt een diepe zucht, gevolgd door grrrrrrrrrrrrr. 😂😂




Geen opmerkingen:

Een reactie posten