dinsdag 12 oktober 2021

12 oktober 2021

 

Een nieuwe kleuter in de tweede kleuterklas .. welkom Tyson ! 










Néli is jarig ! 

Al weken kijkt ze uit naar deze dag waarop ze 4 kaarsjes uitblazen mag. 

Gefeliciteerd, kleine meid ! 

Dikke knuffel van ons allemaal .. 


Het werk is nog lang niet klaar ! 

Knippen, puzzelen en kleven maar ! 












LO met juf Joke .. hup met de beentjes .. 

Uit de kindermond : 

In onze klas hoor je heel wat talen. 

De voertaal is Nederlands !

Sommige kleuters hebben een andere thuistaal en durven al eens omschakelen in de klas. 

Edmond is Engelstalig,

Tyson is Franstalig. 

Deze morgen begroet ik Tyson met een vriendelijke 'Bonjour'

Edmond merkt dit op en zegt : Teacher, you are weird ! 😁

Nu hoor ik het ook nog eens van een ander 😉


2 opmerkingen:

  1. Ben al benieuwd naar het verhaaltje, mag ik eens komen luisteren? Zat ik maar in jouw klasje, elke dag is een beleving, chapeau Tanja!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom juf Muriel en kleuters - ik lees het verhaal graag eens aan jullie voor.

      Verwijderen