donderdag 21 april 2016

21 april 2016

21 april ..
Dé queen viert haar 90ste verjaardag 
Neen, niet juf Anne .. 
zij durft zich ook al eens als 'queen' te gedragen met alle gevolgen vandien ..

Filip en Mathilde bezoeken mijn geliefde Gent voor de opening van de floraliën. 

Prince legt er het bijltje bij neer .. jammer

Wij, juffen hebben oudercontact dus vergeet je afspraak niet ! 

Vandaag sluiten we onze pop-ups !
Na een voorgerecht, 
een variëteit aan verse soepjes en 
een hoofdgerecht 
zijn we vandaag reeds toe aan het dessert ! 
Wie er deze week bij was, zal het beamen .. het was een fantastische, leuke week ! 



WELKOM  in mijn Pop-up restaurant (dag 4) ..
Vandaag maken we lekkere én gezonde dessertjes
Yoghurt mét frambozen.
Lekker én gezond ! 




Mijn goede voornemens van de week verdwijnen als sneeuw voor de zon, als ik na een bibliotheekbezoek de frituur voorbij stap.
Ik heb ontzettend veel zin in een ferme calorie-bom
En wat smaakt er nu beter dan Belgische frietjes met mayo en een frisse cola.
Zo gezegd, zo gedaan ..
In het grootste geheim smul ik de frietjes op én dat smaakt !!
Met het mooie weer heb ik ijsjes voorzien ..waterijs van vers sinaasappelsap.
En zo'n ijsje smaakt op een mooie, zonnige dag als vandaag.








En daar is ons jury .. 
Juf Vera verdient op secretaressedag beslist een ijsje.
We krijgen een monsterscore : 15/10 .. fantastisch !!

Daarna nam ze K3a onder de loep maar juf Vera raakte misnoegd. 
De kwaliteit van de maaltijd was top 
maar ocharme, 
ons gegeerd jurylid moest met haar vingers eten. 
"Nog nooit meegemaakt, precies de oertijd" stamelde ze.
Bovendien werd het gerecht afgewerkt met snoep én dit in de gezonde week ! 
voegde ze er nog aan toe.
Dit kon juf Vera echt niet waarderen
En na al dat smullen, gaan we voor wat extra beweging.
Voor de zekerheid zet Vic zijn valhelm op :-) 

OUDERCONTACT  

Oproep ..
Vergeet je ontbijt niet mee te brengen op vrijdag 22 april

Geen opmerkingen:

Een reactie posten