vrijdag 15 april 2016

15 april 2016

Het is alweer vrijdag, 
de laatste schooldag van een al even drukke werkweek.

 Onze collega, juf Anne is gelukkig weer aan de beterhand 
en zal ons maandag opnieuw vervoegen.
Juf Ilse zal maar wat blij zijn,
 zij kreeg de voorbije dagen alle K3-tjes op bezoek,
niet erg ..
maar ze had wat problemen met de zuurstofvoorziening
 in haar (té kleine) klasruimte. 
Juf Muriel had het dan weer druk om de nieuwe instappers te integreren 
in de steeds groeiende peutergroep. 
Juf Joke zat vol ongeduld te wachten 
op de groei en bloei van de radijzen en bloemkolen.  
Juf Kelly vervoegde ons vandaag maar dook prompt het zwembad in. 
Over de middag ging ze winkelen en kocht een (knal)groen jasje - mooi hoor,
al kreeg ze het hard te verduren van ons allemaal. 
Mij verging het niet zo goed vandaag. 
Bij het binnenstappen van mijn klas, 
liet ik een houten stoel op mijn teen vallen ..
pijnlijk, amai
 en ik hield er een blauwe en dikke teen aan over. 
Juf Kelly dacht aan een gecompliceerde breuk -
ik wist één ding, mijn voet paste niet meer in mijn schoen.
En hier zit ik nu, thuis met een gezwollen voet en pijn ! 
Hopelijk gaat het snel over
en hebben mijn hersenen geen schade opgelopen want ik mag aan de slag 
voor de pedagogische begeleidingsdienst.
'Ons Eva' heeft een extra taak voorzien voor ons -
een opdracht rond interactief voorlezen. 
Het wordt me een ferm weekend ! 
Aan jullie allen .. geniet er ten volle van en tot maandag ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten