zaterdag 27 oktober 2018

29 oktober 2018

 Op stap .. 

Eerste dag van de herfstvakantie en je kan me vinden op de boekenbeurs.
 Ik ben er niet alleen, zo blijkt ! 
Ik loop er Vic (L2) en Renée (L5) tegen het lijf, samen met mama Lisa en papa Bart. 
Ook zij hebben een voorraad leesboeken mee naar huis. 
Vic toont trots zijn keuze .. een boek over voetballen of wat dacht je ?! 😉

Ook Isch (K3) zie ik op de trein richting Antwerpen. 
Hij verkiest samen met mama en papa een dagje Zoo. 
Ook leuk natuurlijk, samen beestjes kijken. 

 Vier hallen vol boeken, rijen lang. 
Keuze genoeg !
Ik sleur met boeken. 
Gelukkig heb ik een wel overdacht systeem
zo hoef ik niet van 's morgens vroeg te sjouwen met al die prentenboeken.
 Het laatste uur van mijn verblijf op de beurs doe ik de nodige aankopen. 
Ik spurt van de ene stand na de andere. 
Hier en daar ontdek je hoe een prentenboek tot stand komt, altijd leuk om te zien. 
Nog een laatste spurt naar de metro en trein.. zwaar geladen .. 
Vandaag hoef ik niet naar de fitness. 
Mijn conditie is top ! 😊

Ik heb weer een voorraadje voor onze verjaardagsactie "Lang zullen ze lezen !"
Wie nog geen keuze gemaakt heeft, kan steeds bij me terecht. 
Groetjes, 
Juf Tania



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten