zondag 9 september 2018

9 september 2018

Na een paar werken van openbaar nut, heb ik nu terug internet.. gelukkig maar ..
ik kan beginnen met wat schoolwerk op punt te stellen. 

Een eerste belangrijke mededeling : 
De Rode Duivels hebben hun vriendschapsmatch gewonnen met 4 doelpunten.
Fantastisch !! 
Wat een (voetbal)talent !! 
Mijn weekend kan niet meer stuk.
Helaas kon ik de match niet bekijken 😕



De verjaardagsactie 'Lang zullen ze lezen' is een succes. 
Bijna de hele lijst is weggewerkt. 
Ik ga op zoek naar enkele nieuwe boeken om de lijst alsnog aan te vullen. 

Voorlopig zijn volgende titels nog beschikbaar : 

 Lotta helpt de paashaas € 14.95 // Trol € 14.95 // Klein vogeltje leert een stout woord € 14.99// 
Alles wat overblijft € 14.95 // Tobor € 15.95 .. 



Ook de werktassen vliegen de deur uit. 
Gedaan met plastic die ons milieu vervuilen. 
In deze herbruikbare crea-tas worden alle kunstwerken van je kleuter opgeborgen.
Op geregelde tijdstippen komt de tas mee naar huis, 
zo kunnen jullie al onze creatieve uitspattingen bewonderen.

Door de extra kleuterklas zijn de uren LO ingetrokken - geen turnjuf meer beschikbaar,
dus gaan we samen met de klasjuf 2x/week sporten 
en dit op dinsdag (voormiddag) en vrijdag (namiddag) met volledig K2. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten