woensdag 12 september 2018

12 september 2018

Een rustige dag in de Tandem, vandaag telt mijn klas slechts 12 kleuters.
Maar aan de schoolpoort tref ik een massa joelende kleuters 
die me deze morgen het laatste nieuws te vertellen hebben .. 
Joepie, de Rode Duivels hebben hun match tegen IJsland gewonnen met 3 doelpunten.
Robbe (nu K3) heeft zelfs het volkslied meegezongen met de hand op het hart. 
Wat zijn ze goed hé juf, die Rode Duivels ? weet nog een ander.
Wanneer krijgen ze nog eens een medaille ? vraagt nog een kleine voetbalfan. 
Heerlijk om te horen ! Wij, in de Tandem, hebben de grootste supporters in huis
en hun voetbalkennis is niet mis .. 
al betwijfel ik of ons jong kleutervolkje gisteren nog wakker was tijdens de match (?!?) 
Hoe het ook zij, ik zie veel gelukkige snoetjes 😊
Leve de Rode Duivels ! 

En natuurlijk worden de doelpunten gevierd .. of wat dacht je ?! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten