dinsdag 18 september 2018

18 september 2018

Dringende oproep 

1. Breng alle documenten (schoolreglement - beeldmateriaal 2018 - 2019 en gimme) snel binnen. Het is wachten op jullie akkoord vooraleer wij foto's kunnen publiceren op de website. Bij de meesten is dit al in orde. Enkele ouders krijgen hun formulier terug - er ontbreken nog een paar zaken zoals handtekening .. 
Ook voor gimme is het wachten tot ik alle e-mailadressen heb - die geef ik dan zo snel mogelijk in. 

2. Breng ook je stem uit voor de naam van onze klasploeg. Op 20 september stellen wij onze kleuterploegen aan jullie voor op de kleuterspeelplaats. 

3. Vergeet niet .. op 20 september verwachten we jullie allemaal mét de fiets in ons (kleuter)rennersdorp. 

Juf Tania


Uit de kindermond : 
Ik stap/trap naar school ! is het weekthema van de K2-tjes. 

Mamady heeft een belangrijke mededeling : 
Ik kan een wheelie maken, juf ! 
Meteen legt hij uit hoe dit werkt. 

Wil ik (juf) nu ook iemand kennen die sterk is in het uitvoeren van een wheelie. 
Eventjes de filmpjes erbij halen van mijn Slovaakse vriend Peter Sagan 😉
(Ja ja, een stukje media tijdens het kringgesprek)
Wat die kan op de fiets tart alle verbeelding. 
Mijn kleuters krijgen er maar niet genoeg van :
Zijn er nog filmpjes, juf ???
Ik hoop alleen dat mijn bengels dit straks tijdens de speeltijd niet nabootsen. 

En omdat Peter Sagan écht top is - wereldkampioen zonder meer .. 
schilderen we vandaag een regenboogtrui. Knap gedaan ! 



Mohamed verrast me met een mooie roos.
Jij zorgt goed voor mij ! krijg ik als extra boodschap. 
Dank je wel Mohamed voor dit fijn gebaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten