woensdag 1 april 2015

2 april 2015

Alles staat klaar !! 
 Een lange reeks werktassen mét prachtige knutselwerkjes ..
 Ook de retro-paasmandjes zijn net op tijd klaar ! 

Laat de paashaas nu maar komen .. 

Maar eerste nog de werkdag doorkomen en zo te zien wordt dit geen makkelijke klus. 
Enkele kleuters zijn hun brooddoos vergeten dus spurt ik naar het secretariaat bij juf Vera. 
"Verwittig jij de ouders eventjes ?" vraag ik haar. 
Eens terug in de klas open ik de schooltas en ik vind, jawel .. de brooddoos !! 
Opnieuw spurt ik naar juf Vera met de mededeling :"Je hoeft niet te bellen, de brooddoos is terecht !"
"Té laat " zegt juf Vera "Mama brengt straks de brooddoos"
"O neen !" hijg ik nog na van die sprint. 
Ook bij juf Anne zijn er die een brooddoos vergeten zijn - 
Juf Anne telefoneert en verwittigt opnieuw juf Vera.
En ook een derde kleuter heeft helemaal geen brooddoos bij 
dus eventjes bellen naar onze vaste hulplijn, juf Vera. 
Juf Vera weet het niet meer .. 
"Ben je zeker dat ik moet bellen naar de ouders ?" vraagt ze me. 
Tja, dat foutje van daarnet zal ik nog lang moeten horen vrees ik.

En zo gaat het de hele dag door ..
opmaak facturatie .. oeps, verkeerd blad ingevuld ! 
bestelling maaltijden mei doorgeven .. vergeten ! 
Juf Anne maakt zich zorgen .. "Ben ik helemaal niet van jou gewoon !" 
De vermoeidheid slaat toe, zeker weten !


Beste ouders, 

Vergeet je afspraak niet deze avond ! 
Gelieve het gegeven uur stipt aanwezig te zijn zodat het oudercontact vlot afgehandeld kan worden. 

Juf Tania 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten