woensdag 5 juni 2024

5 juni 2024

Het is nog geen zeven uur of ik spring alweer de fiets op richting Eeklo.

 Eens op school klap ik de Chromebook open. 

Bizar, alles werkt .. om nog geen kwartier later er weer uitgezwierd te worden.

Echt ?? Ik heb niks verkeerd gedaan .. en toch .. 

Op zoek naar juf Kelly. Zij vult op woensdag ICT-uren in en wat blijkt ?? 

Smartschool herkent mijn account niet meer. 

Oh, is dat het maar ! lach ik de nationale ramp weg. 

Als smartschool niet werkt,  ben ik van alle administratie af.. 

Juf Kelly is niet te overtuigen van mijn betoog.

Werken zal het ! zegt ze overtuigd.

Poging 1 mislukt 😂 Zie je wel, smartschool loopt vast door mijn projecten ! 

Niks van, laat juf Kelly weten. 

Poging nummer 2 - smartschool plooit, het werkt 😏


Deze namiddag weet ik weer wat te doen

1. Leerlingvolgsysteem invullen voor juni 2024

Hierbij wordt elke kleuter getoetst op 

taal - spraak - wiskundige initiatie - grove motoriek - fijne motoriek - sociaal-emotioneel - spel-werkhouding .. 

2. Aanmaak overgangsgesprek per kleuter. 

Op 14 juni wordt elke leerling doorgelicht ter voorbereiding van de klassenraad van 20 juni

3. Deze klasblog up to date zetten.

Nu de geschenkjes mee naar huis gaan, mag ik de blog aanvullen. 

Ik kon inderdaad nog een dag wachten maar ik had nood aan ruimte voor 22 spelende kleuters. 😉


Het geschenk voor papa is een souvenir aan onze Safari. 

We organiseerden een fotoshoot 

We maakten een postkaart 

En we creëerden een eetbare jungle van tuinkers < zaaien en water geven én wachten .. 



















Eindelijk heb ik mijn bankjes weer vrij. 
Vergeet de jungle niet te voorzien van water want water en licht doen groeien - 
vraag het je kleuter maar.

Fijne woensdag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten