donderdag 20 juni 2024

20 juni 2024

 

Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloooorrriiiiaaaaaa .. 

Gefeliciteerd Eleonore !

Vandaag mag jij vijf kaarsjes uitblazen. 

Fijne dag en een dikke knuffel van ons allemaal.



De ouders van Eleonore kozen ervoor de klas een boek te schenken. 
En geloof me .. een lekker boek smaakt ! 
Dank je ! 


Juf leest voor uit ‘Dat is mijn bloem’

21 juni .. het is zomer ! ..
maar het is ook frietjesfeest, het aller-, allerlaatste.
Maar voor het zover is, maak ik eerst de bestelling op, 
stuur de bestelling door naar de frituur 
en wordt alles klaar gezet voor het feest. 
86 kleuters nemen deel aan dit feest. 
86 drinkbekers, 86 frietbakjes die we zullen vullen met mayo, ketchup, frietjes en halal worst. 
De kleuters krijgen enkele opdrachten die ze zelfstandig kunnen uitvoeren. 










Om 11.45 uur pikt mijn chauffeur mij op. 
Juf Ilse brengt me naar de frituur. Zij wacht in de auto terwijl ik één voor één de bestelling aanvoer.
Twee grote dozen 🍟 frietjes, 
één grote doos worst,
vier potten mayo,
vier knijpflessen ketchup,
één pak limonade,
3 pakken water.. 
Dan gaat het weer snel richting de Tandem waar de kleuters reeds plaatsgenomen hebben aan de tafels. 
En dan gaan we samen eten .. zo heerlijk gezellig .. 
En of het smaakt ! 
Nog één keer samen genieten .. 
Alleen maar vrolijke snoetjes. 



















Na het eten ruimen we de tafels af en blijven nog even gezellig plakken bij een drankje.
Het is tijd om een frisse neus te halen..
 voor juf het signaal om met een sopje de tafels en stoelen af te wassen. 
Vette vingertjes weet je wel. 
Dan gaat het opnieuw richting frituur om de rekening te vereffenen terwijl de kleuters tijdens een lesje LO de extra calorieën aanpakken. 

De schooldag eindigt met een belangrijke mededeling.

Nog één keer slapen en er wacht ons alweer een extra verrassing, eentje die je niet mag missen. 

En ook het fandorp van het EK voetbal gaat weer open - iedereen in tricolore outfit. 

Vroeg naar bed en graag tot morgen .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten