woensdag 5 juni 2024

4 juni 2024

 

Bijna Vaderdag ! 

Een foto in een groene omgeving tover je via een App zomaar om 

tot een vakantiefoto ‘op Safari’
























En wat te denken van onze postkaart ? Helemaal into Safari 



Tijdens het lesuur LO begin ik eraan - de cadeautjes voor Vaderdag moeten morgen echt de deur uit.
Ik weet nu al dat het een lange dag wordt.. 
Om 18.30 uur geef ik het op.. 20 geschenkjes zijn ingepakt, nog twee te gaan .. maar dat doe ik morgen.

Ik snel naar huis - tijd om een hapje te eten en daarna - als alles aan de kant is -:
klap ik mijn laptop open.
Ik plaats buffers voor het oudercontact van 24 juni. 
Ik start het oudercontact om 15.30 uur, 
werk 6 gesprekken af en neem een kwartiertje pauze - een snelle hap, een drankje
Vooraleer de volgende 6 gesprekken starten.
Om 21.30 uur eindigt dan mijn werkdag.. 
En dan hopen dat er thuis nog een lekkere hap wacht. 😋

Helaas, de buffers verschijnen niet.
 Erger nog, het hele onderdeel oudercontact geeft een fout aan.
Even de hulplijn contacteren. 
Het probleem raakt niet meteen opgelost dus plaatst juf Kelly mijn buffers - waarvoor dank. 
Morgen bekijken we het probleem samen, live 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten