vrijdag 6 oktober 2023

6 oktober 2023

 

De dagen vliegen snel voorbij.. 

Het is alweer vrijdag en we hebben nog enkele opdrachten af te werken. 

Opdracht 1 : we prikken op een lijn, best moeilijk ! 







Opdracht 2 : we spelen een kleurenspel met de kleurendobbelsteen. 
In de namiddag zijn we vrij - geen opdrachten dus ! 
Er staat 'vrij spel' in de kleuterplanner van de juf en 
net zoals de voorbije weken heb ik iets leuks voorzien. 
We gaan bergklimmen in de Tandem. 
Ja ja, geloof me maar, ook wij hebben een stevige kuitenbijter op het schooldomein liggen 😁
Op een gegeven signaal vertrekken mijn kleuters.
Sommigen zijn heel voorzichtig en kunnen een aanmoediging gebruiken,
anderen lopen het avontuur tegemoet.. 
maar iedereen haalt het !  En dat is heel belangrijk..
Ik beken, na het speelmoment zien mijn kleuters er een beetje stoffig uit 
maar plezier hebben ze wel gehad. 

























Prettig weekend en tot maandag ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten