dinsdag 3 oktober 2023

5 oktober 2023

 






Wist-je-dat het vandaag dag van de leerkracht is.. 

misschien moet ik mijn collega’s eens in de bloemetjes zetten

 - voila, een virtueel bloemetje ! 



Voorschools :
Overleg(vergadering) met collega zorg KA

Ook mijn kleuters en hun ouders zijn me niet vergeten. 
In de schriftjes vind ik enkele lieve briefjes,
 via smartschool krijg ik nog enkele wensen toegestuurd
en er zijn zelfs tekeningen voor de juf 
Dank je wel voor deze fijne attenties. 

Onze schooldag gaat van start ! 
Net zoals op andere dagen hebben we een druk bezette agenda. 
We experimenteren met herfstkleuren.


We rijgen kettingen.
De boekenliefjes lezen een boek..gezellig ! 

We bouwen allerlei ingewikkelde constructies.
We sorteren dat het een lieve lust is.
En voor het eerst dit schooljaar gaan we prikken.. 



Naschools : 
1. Personeelsvergadering (16.00 u - 18.15 uur)
2. Open vergadering oudervereniging 'de Steunwieltjes' (19.00 - 21.00 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten