woensdag 25 oktober 2023

25 oktober 2023

 Nog nooit meegemaakt .. liefst 6 kleuters zijn afwezig dus start ik de dag met slechts 16 kleintjes. 

Vandaag heb ik een zee van tijd, lijkt het. 

Ik speel mee en voor één keer hoef ik geen brandjes te blussen.

Na het kleien weten de kleuters nu echt wel hoe je een paddenstoel maakt.. tof ! 

Ik denk dat er een nieuwe soort ontdekt is in de Tandem.. blauwe paddenstoelen, best mooi ! 

Sem maakt er zelfs een regenboog bij 
en Iman ziet de spoken volop vliegen. 
Het is dan ook bijna halloween. 


En jawel, de knutseltassen gaan vandaag mee naar huis -
zorgen jullie ervoor dat de (lege) tassen morgen weer mijn richting uitkomen ? 
Laat het voorblad met naam wel zitten - zo weet ik wie eigenaar is van de knutseltas. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten