maandag 28 november 2022

28 november 2022

 

Op zondag 27 november hadden de Rode Duivels hun match te spelen tegen Marokko.



Het resultaat was alweer een ware tegenvaller. 

Teleurstelling en sippe gezichten na 0 - 2 verlies van tweede WK-match,

ook in de kleuterklas vandaag. 

Enkele kleuters geven aan de wedstrijd gezien te hebben,

anderen vertellen slechts een stukje gezien te hebben. 

Maar één kleuter geeft een bloemrijk verslag : 

Mijn papa vond de wedstrijd niet leuk en hij zei 'lelijke woorden' ..

woorden die jij echt niet graag hoort, juf ! 😁

Dit maakt me zo nieuwsgierig dat ik de kleuter vertel om de 'lelijke woorden' met me te delen.

Oei oei oei .. ik kan wel wat hebben maar het is duidelijk, 

deze papa was niet blij met de gang van zaken 😂



Ook vandaag wachten nog enkele opdrachten

1. Pietje Pietje zwart als roet - bewerk Piet met houtskool !















Opdracht 2 : Zet op elk bolletje een rode stip - oefening op motoriekbeheersing

Opdracht 3 Puzzelen : Wie puzzelt een puzzel van 54 stukken bij elkaar ? 

Beste ouder(s),

Sinds vorige week huist een virus in onze klas, eentje waar de kleuters van snotteren en niezen. 
Even uitzieken is de enige boodschap en dan maar hopen dat de andere kleuters de dans ontspringen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten