woensdag 16 november 2022

15 november 2022

 

Opgelet ! De buitenschoolse opvang is gesloten, zij hebben een dag vrij .. 


15 november - dag van de dynastie 

Om 7.15 uur rijd ik de schoolpoort door, deze keer met mijn device.. 

Ik kan aan de slag en de bundel wordt door de kopieermachine gejaagd. 



Opdrachten van de dag : 

- ik oefen de kleuren 

- ik sorteer op basis van kleur 

- ik oefen de begrippen groot - klein - groter dan - kleiner dan 

- ik kijk en vergelijk < meten 

- ik oefen op ruimtebegrippen 



LO met juf Joke 

en even ademruimte voor de juf 😉

Enkele boeken inbinden en de administratie bijwerken


Nu het kouder wordt, sneuvelen ook de eerste kleuters. 

Uitzieken is de boodschap !

Ben je koortsvrij dan ben je weer welkom in onze klas. 

Breng de juf op de hoogte dan kan ze de maaltijden schrappen. 


Ook het luizenalarm wordt nogmaals geactiveerd.

De vervelende beestjes blijven ons plagen. 

Dagelijkse controle en behandeling (indien nodig) houdt de besmetting beperkt. 

Wist-je-dat .. 

we vandaag met 8 miljard op de wereld zijn ? 


Personeelsvergadering voor alle leerkrachten

op de agenda : Goedkeuring verslag - afspraken - planning november en december - 

nascholing - zorg - preventie - werkgroepen - Erasmus+ - ICT - 

Administratie - Extra - Varia - 

werkvergadering : opmaak organigrammen

Een stevige vergadering ! 

19.15 uur : De werkdag is om !

Snel naar huis - eten - douchen en het nieuws meepikken. 

En tot mijn grote verbazing lees ik 

'Koning Filip is bondscoach van de Rode Duivels'😁

.. en dat op dag van de Dynastie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten