woensdag 16 november 2022

18 november 2022

 


Opdrachten van de dag : 

- ik scheur snippers < scheurtechniek oefenen 





- LO met juf Tania < oefenen grove motoriek 

Nu juf Joke afwezig is, sluit de klas van juf Muriel aan - samen één lesuur LO, een aparte ervaring. 


- ik gooi een bal doelgericht - ik vang een bal met beide handen

 - ik kan evenwicht houden op een Zweedse bank 

- ik kan traplopen - ik spring met beide voeten samen enz 

De observaties zijn afgerond.
De voorbije weken verbleven we op de verschillende eilanden van de Talentenarchipel.

Onze reis gaat door .. 




It's Devil time ! 😉


Vriendschappelijke interland : België - Egypte 
Eindscore : 1 - 2 😢😢 ..dit kan én moet beter .. komaan Duivels ! 
Stel ons niet teleur !

Uit de kindermond : 
 Wie me nooit (of bijna nooit) teleurstelt zijn mijn kleuters. 
Heel af en toe heeft er eentje een bolwassing nodig. 
Er deed zich een klein incident voor tussen twee kleuters dus vraag ik 'Waarom toch ?' 
Waarop de kleuter antwoordt : Let me think !! 
Het denken duurt me net iets té lang dus komt de vraag opnieuw - 'Waarom ?' 
' I think my brains are hacked' is het verrassende antwoord 😁
Nu heb ik al heel wat jaren op de teller in het onderwijs maar dit antwoord is nieuw voor mij. 
😂😂😂 Knap gevonden .. maar die incidentjes laten we voortaan achterwege.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten