zondag 6 november 2022

08 november 2022

 

ZIE  ONS  SCHITTEREN  .. 


Iedereen die goed verlicht op weg gaat, verdient een pluim ! 


8 november .. FLUO-DAG  in de Tandem ! 

DOE  JIJ  OOK  MEE  ? 


Bye bye zomer..

Vanaf nu wordt het alleen maar donkerder.
Schitter in het verkeer en ga goed verlicht de weg op. 

Zo verminder je de kans op een aanrijding enorm en jij verdient het om te worden gezien

Opvallen in het verkeer is van super belang. 

Kom op 8 november mét fluo-jas en allerlei lichtjes/reflectoren aan  naar school. 

Zorg dat je gezien wordt .. 

Het fluo-kleuterteam van de Tandem


Even testen .. hoe zichtbaar ben ik in het donker ? 




Opdrachten van de dag : 

- ik speel memory - zoek de identieke plaatjes ! -> geheugen oefenen

- ik teken een kindje met een hoofd, een romp, armen en benen, vingers en tenen,

ogen, oren, neus, mond en haar .. kortom 'ik heb oog voor detail' 

- ik puzzel

In de namiddag is er LO met juf Joke en ook daar .. jawel 

wordt de grove motoriek onder de loep genomen. 



Hij komt .. hij komt ..

Het mooiste kinderfeest komt er heel snel aan. 
Op 6 december komen Sint en Piet alle kleuters verwennen met een lekker ontbijt, snoepgoed
en enkele leuke klasgeschenken. 
En juf steekt Sint en Piet een handje toe. 
Chocolade en chocolademelk, speculaas, marsepein, snoepgoed, strooikoekjes, gevulde chocoladefiguren ..
haal ik alvast op in de winkel.
Bij de bakker breng ik een bestelling binnen.
In nog een andere winkel haal ik de enige echte Sint-servietten en pepernoten. 
Alleen de mandarijnen ontbreken nog 🍊
Een auto vol lekkers voor de kleutertuin. 
Het wordt een gezellig kinderfeest voor groot en klein. 
We kijken alvast uit naar het weerzien met dit vrolijke duo. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten