woensdag 23 november 2022

23 november 2022

 Rood - geel - zwart de kleuren van ons hart.❤

Wij zijn er helemaal klaar voor, nu onze Rode Duivels nog .. 










Ik snor even het supporterslied op en samen bouwen we een feestje.
En of ze er zin in hebben - sfeer genoeg in ons kleuter-WK-dorp. 😁
En als je aandachtig kijkt, zie je dat we een waardige opvolger hebben voor Thibault Courtois..
Goalie Edmond haalt zijn beste moves boven 😂. Zalig toch ?! 
 
Ik wijk even af van mijn lesvoorbereiding - dit is een lesje actua / sport.
Alle kleuters krijgen de tri-colore op de wang.
Nadien koppel ik er nog snel een knipoefening aan vast voor de oudste kleuters ..
Ik knip een voetbal en meteen laat ik ze er nog een Rode Duivel bij tekenen. 





Er is bezoek uit Spanje.. neen, niet Sinterklaas
maar de Spaanse collega’s die via het Erasmus-project een kijkje komen nemen hoe het onderwijs in Vlaanderen georganiseerd wordt. 
ÉÊn juf voor 24 kleuters, dat is ongezien.. maar ik ken niks anders 😊

Nu de collega’s uit Spanje hun ontdekkingstocht verder zetten op de Tandem
gaan wij verder met een knutselopdracht - ik knutsel Sint



O

Onder de noemer ‘Ken je klassiekers’ oefenen we enkele Sinterklaasliedjes.

Zie ginds komt de stoomboot .. Sinterklaas kapoentje .’ Daar wordt aan de deur geklopt ..

Het is woensdag. 

Om 12.15 uur neem ik afscheid van mijn kleuters.

Deze namiddag heb ik een afspraak met mijn allerbeste vriend .. Piet .. 

Samen met werkgroep 6 december gaan we op zoek naar een dansschool voor Piet .. dolle pret .. đŸ¤Ŗ😂

Piet werkt zich alvast in het zweet 😅

Binnenkort krijgen jullie ons verhaal te zien. 

Fijne woensdag en tot morgen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten