vrijdag 12 november 2021

12 november 2021

 

De laatste dag van een ingekorte werkweek

dus ook de allerlaatste observatiedag in onze klas. 

Op de agenda : observatie van de fijne motoriek !

Wie kan een kleurplaat inkleuren ? 

Wie heeft een correcte pengreep ? 

Welke is de voorkeurshand van de kleuter ? 











Ik duik even in de puzzelkast van juf Kelly en vind er twee interessante puzzels.
Het puzzelen kan beginnen, een hele uitdaging  ..




Léon heeft enkele spulletjes mee voor het nieuwe thema van volgende week : 
een lapje stof - lint in verschillende kleuren - knopen groot en klein enz. 
Eventjes het zakje open knippen en uitpakken. 




Na de speeltijd is er LO met juf Joke !

Dat geeft mij even de tijd om enkele kopies te maken voor volgende week

en meteen werk ik de contactschriftjes bij. 

Tijdens de middagpauze gaat juf Ilse -onder lichte dwang 😊-

 de berging te lijf met de schuurborstel,

ik volg met de vloerwisser ..

Alweer een extra klusje geklaard. 

De berging ruikt lekker fris naar oma's marseille-zeep 😉

De vloer kan drogen en straks vullen we gezellig samen de berging met allerlei spulletjes. 

De dag vliegt voorbij. De kinderen gaan na het belsignaal naar huis. 

De dag is voor de juf nog lang niet om. 

Ik heb nog wat knip- en kleefwerk te doen voor volgende week. 

En of het tof wordt !! Zeker weten !! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten