dinsdag 7 april 2020

6 april 2020


De nieuwtjes blijven komen .. heerlijk ! 
Zo blijven we 'gezellig' contact houden met elkaar in deze corona-tijden. 



Axelle heeft een nieuwtje aan te kondigen : 
Op 26 maart werd ze grote zus van Amélie ! 
Zie ze stralen !
Gefeliciteerd aan de fiere ouders en grote zus Axelle.


Amélie wensen we een leven vol geluk en liefde toe.
Geniet van jullie gezinnetje ! 
Veel liefs, 
De K2-tjes en juf Tania Xxx 

Ook Bess heeft een leuke aankondiging :
Dag juf, Ik heb er een nieuw speelkameraadje bij.
Groetjes, Bess  

Aan Bess : Draag heel goed zorg voor dit fijne vriendje en veel plezier samen !  



En Noah heeft ook een fijne boodschap voor mij :

Dag lieve juf, 
Ik vind het filmpje zeer leuk. En ik was blij ook een foto van jou te zien.
We spelen vandaag buiten want het zonnetje zal weer lekker veel warmte geven net zoals gisteren. 

Ik kijk al uit naar de paashaas en hoop dat ik veel chocolade zal krijgen.
Ik verveel me niet echt. Mama heeft nu ook vakantie en we kunnen dus veel dingen samen doen.

We gaan nog cupcakes maken en eitjes uitblazen om nadien te versieren.

Dikke knuffel voor de liefste juf die ik enorm veel mis. 
Noah 

Hoe gaat het met jou ? 
Is iedereen gezond en wel ?  
Over welk filmpje Noah het heeft .. klik op deze link 
https://youtu.be/5bFD6M5eUbc 

Omdat het niet toegelaten is om niet-essentiële verplaatsingen te maken,
sturen Emiel en Leonie hun bericht door per mail. 
Emiel en Leonie hebben ook hun opdracht klaar. 
Zij tonen fier hun boodschap ! 
"Hopelijk tot snel !"

Ik hoop jullie binnenkort allemaal gezond en wel weer te zien in de Tandem. 
Ik mis jullie allemaal ! 
Veel liefs, 
Juf Tania

Ik zou zeggen, blijf berichtjes sturen. Het is fijn te weten dat het goed met jullie gaat ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten