donderdag 9 april 2020

09 april 2020

Jullie blijven berichtjes sturen en dat is goed ..
Elke ochtend ben ik benieuwd wat er zoal in mijn mailbox te vinden is. 


You've got mail .. 

Hallo lieve juf, 
Na een tijdje stilte, toch nog een berichtje van mij.
De vakantie is goed begonnen .. onder een stralend zonnetje.
We hebben het zwembadje buiten gezet en ons een een plonsje gewaagd. 
Een fietstochtje stond ook op de planning, weliswaar in de buurt 😊  
Ik ben aan het trainen om eens naar mijn oma te rijden. 
We deden ook de wandelbingo van Ketnet of beter 'kotnet'
Kunstjes op de trampoline worden ook ingeoefend.
We knutselden al heel wat af waardoor onze muren er heel kleurrijk uizien. 
Mama bestelde ook een cadeautje voor mijn verjaardag. Hopelijk komt het op tijd aan, maar er is nog wat speling. 
We hebben een egeltje ontdekt in onze tuin. 
Hij eet graag korreltjes van onze kat en een appeltje lust hij ook.
Het is wel een luidruchtige eter, hij kraakt er op los.
We hopen nog veel leuke activiteiten te doen de komende periode. 
Nu hopen dat de paasklokken de grens over mogen tegen Pasen. 
Groetjes, 
Niene 

En voor u juf ook een leuke 'in uw kot' vakantie



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten