dinsdag 21 april 2020

21 april 2020


Het is weer zover,
 ik ben van permanentie op school om de kinderen op te vangen 
van wie de ouders werken in de cruciale sector(en)
We vullen onze dag vooral met buiten spelen én handen wassen,
terwijl de leerlingen van de lagere school werken aan pre-teaching. 
Ook enkele ouders lopen langs om een oefenbundel op te halen.  
En na school vul ik een emmer water met dettol en giet ik de klas uit. 
Alles is weer spic en span en de geur van dettol blijft me achtervolgen. 
Nog even mijn mailbox controleren en jawel ..

You've got mail .. 



Dag lieve juf, 

Eerste opdracht is gedaan

De andere opdrachten kan ik niet alleen dus deze zullen voor in de avond zijn als mama klaar is met werken️. 

Hier alvast een fotootje ❤️

Lieve groetjes 
Noah
Uit de mail van Noah
Nonah vind het heel fijn om s'avonds als we naar bed gaan de klasblog nog eens te lezen, alsook persoonlijke mails ontvangen zo is ze op de hoogte van wat je juf doet. 
Want als er één ding duidelijk begint te worden dan is het dat ze juf Tania enorm begint te missen! 
Zo komt de 'alsof juf Tania' vaak eens ter sprake in een spel 😁
Uit de mail van Nonah







Geen opmerkingen:

Een reactie posten