zondag 26 april 2020

26 april 2020


You've got mail .. 


Joepie, er zijn weer enkele mailtjes binnen van onze klasgenootjes. 
 Lezen en kijken jullie even mee ? 



Dag juf, 

Alles ok?
Dit weekend heb ik jou erg gemist... 
vele keren vroeg ik aan mama: wanneer mag ik terug naar juf Tania...ik zou ze zo graag eens bellen...
Dan maar over naar een afleidingsmanoeuvre, we gaan kruiden en
🍓 planten!!!
Leuk cadeau gekregen van mijn moeke “Bie”
Super!!!
Vele knuffels Bess xxx


Dag meneer de directeur! 



Omdat jij ook altijd lange dagen werkt en er alles aan doet om alles in goede banen te leiden tijdens deze Corona tijden heb ik voor jou een kaartje geknutseld! 



En daarbij krijg je ook een snoepje! 



Jammer genoeg kan ik het je zelf niet afgeven dus krijg je alvast de foto!! 



Bedankt voor alles!! 



Groetjes, 



Noah uit het klasje van juf Tania


Dag Lieve Noah



Wat een prachtig kaartje heb jij gemaakt!!!
 Ik kijk er al naar uit om dit op mijn prikbord in mijn bureau te hangen.
 Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je familie en kan niet wachten 
om jullie allemaal terug op school te kunnen zien.



Ik ga nu tussen al mijn plannen en werkjes door snel iets eten, 
en dan deze heerlijke snoep eten als dessertje 😉






PS: Eens de school terug start, plannen we dan samen een rooftocht 
naar de snoeppot van juf Tania?? (En ssssssst, niets verklappen hé, dit is ons geheim!)



Met vriendelijke groeten.



Kristof De Baere

Directeur GO! Basisscholen Eeklo

Eikelstraat 41b, 9900 Eeklo

09/377.56.44


Onze directeur heeft snode plannen zo te lezen.. dit laten we niet zomaar gebeuren hé,
lieve kleutertjes van me 😉 


Dag lieve juf Tania,
We hebben vandaag weer twee taakjes gemaakt en Noah wil ze je graag laten zien 😁


 Een mooie zonnige zondag en alweer een dag 'blijf-in-je-kot'
Het weegt maar het moet nu eenmaal. 
Als we nog even volhouden en de cijfers zakken voldoende
dan pas kan de school geleidelijk aan weer open. 
En voor wie familie en vrienden mist of 
voor wie net als ik mijn kleuters mis .. 
Ik heb vandaag enkele nieuwe vrienden ontmoet in mijn tuin.
Een koppel duiven dat druk in de weer is een nest te bouwen.
En eenden in de vijver met hun gezinnetje 
- er zwemmen drie kleintjes tussen het riet rond... mooi om te zien .. 

En wat doet de juf verder op zondag ? 
Mondmaskers maken want ook dit moet (lees ; verplicht) voor juffen. 
En omdat ze nergens te verkrijgen zijn, ga ikzelf aan de slag. 
Mama en papa, bereiden jullie je kleuter voor 
dat de juf voortaan een mondmasker moet dragen. 
 En wat met Rikki ? 
Ook voor hem maak ik er eentje 😉
meer zelfs ..
 ik heb voor Rikki een Marc-Van-Ranst-corona-truitje gemaakt voor de frisse dagen 😂

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten