woensdag 1 april 2020

01 april 2020




Het is zover .. ÊÊn april - verzenderkensdag .. laat je niet foppen 😉

Knutselen jullie vandaag een 'aprilvisje' in elkaar ? 
Eenmaal klaar kan je het opspelden .. je omgeving is verwittigd .. het is 1 april ! 

Juf Britt (K3) liet zich alvast vangen op deze 1 april. 
Deze ochtend vind ik deze in de WhatsApp kleutergroep 
Hadden jullie hier al van gehoord .
Een digitale luizenscanner - gewoon tegen het hoofd houden en scannen.
Deze ga ik vanaf nu gebruiken in de klas. Handig ! 

Britt
😁😁😁
Ik antwoord : 
Mij heb je niet liggen .. 1 april 🐠🐟
😁😁😁
Waarop juf Britt antwoordt : 
Ik ben er dus wel ingetrapt ! đŸ’


You've got mail..
Dag juf .. aprilvisje van de dag .. 
groetjes, Emiel  

Dag juf, 
Nonah geniet van de kleine dingen zoals politie en boef spelen met papa, een Disney-film kijken maar evengoed helpen bij de afwas en beren spotten in de buurt. 
Vandaag maakt Nonah haar passmandje klaar.
Nonah haalde ook de nieuwe werkbundel op Ên de directeur werd gespot : 
Oh neen, mama .. de snoeppot .. is die wel veilig nu ?? 
Nonah 

Geen nood, de snoeppot is veilig .. alhoewel, ik heb die uit pure frustratie helemaal leeggegeten. 
Bij heropstart van de lessen, koop ik een nieuwe zak snoep , speciaal voor mijn kleutertjes.
Juf Tania




Deze e-card kreeg ik dan weer van juf Saskia ! 
Dank je, collega !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten