zaterdag 25 april 2020

25 april 2020


You've got mail ..



Juf Tania,

Ik heb een date gehad met Axelle 🤪 . Ik mis de kindjes en wil ze eens horen of zien ... kijk er al naar uit als de ZOOM werkt !
Groetjes Emiel
😎.
Lieve K2-tjes, heb vandaag zoom gedownload .. 
helaas zit ik blok wegens instabiele internetverbinding.
Een telefoontje naar Proximus heeft me niet verder geholpen. 
Ik ben al weken op de sukkel, ook om jullie mails te beantwoorden.
Lukt het niet van thuis uit dan hoop ik vanuit school eens contact met jullie te maken. 
Dus .. nog even geduld ! 😏


Gespot aan de hemel op vrijdag 24 april .. 60 starlink satellieten .. magisch effect ! 
Daar sta je dan om 22.00 uur in je pyama in een deken gewikkeld terwijl je ook nog de persconferentie van de regering wil meepikken. 
De satelliettrein vond ik indrukwekkend, 
de persconferentie teleurstellend want we moeten elkaar nog zeker missen tot eind mei 😢
Ik wou dat het anders was .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten