zaterdag 18 april 2020

18 april 2020


Beste ouders, 
Dit bericht is er één speciaal voor jullie.
De coronacrisis houdt ons al geruime tijd in ons kot.
Ook voor mij is het dagelijks thuiswerken : Contact houden met het 'front' al is het op verre afstand, lesvoorbereidingen schrijven, essentiële doelen vooropstellen, oefenbundels samenstellen volgens de verschillende leerdomeinen, de klasblog aanvullen, permanentie voorzien op school, en heel af en toe een luchtige opdracht verzinnen voor de kleuters. 

Graag zou ik van jullie horen hoe jullie dit ervaren ! 

Werken jullie met de oefenbundels ? Kan je kleuter zelfstandig de oplossing vinden ? Volgen jullie samen met je kleuter de klasblog ? Vinden jullie het  fijn om via mail contact te houden ? .. 
Nemen jullie even de tijd om mij te berichten ? Ook ideetjes zijn altijd welkom ! 
Groetjes, 
Juf Tania 

You've got mail .. 


Imaya heeft een mooie boodschap voor me :
Juf Tania, ik mis je !  
Wel lieve Imaya, je mag het gerust weten .. ik mis jullie allemaal heel hard.💖





Ik heb eventjes heel hard moeten zoeken maar ik heb ze eindelijk gevonden,
ons Roeya .. Blij je terug te zien, kleine meid. 






En ook Ilano heb ik weten te vinden .. zijn foto komt nog .. 

We zijn bijna voltallig ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten