zondag 8 november 2015

8 november 2015

De vakantie zit er op ..
en die vakantie verliep niet helemaal vlekkeloos.
Op dinsdag brak ik mijn bril (en laat mijn reserve-bril nu toch wel op school liggen !!!)
dus verliep de vakantie vrij wazig !

Op vrijdag wou ik het huis heel 'netjes en clean.'
Door het -overmatig- zeepverbruik kwam ik ten val, 
een 'erfstuk' middendoor
en zeer 'gevoelige ribben'


Natuurlijk was ik dinsdag (eventjes) te vinden op de boekenbeurs, een jaarlijkse traditie ! 


 En daar vond ik wat ik zocht voor mijn nieuwste project "Schoenen om te zoenen"
En eerlijk .. juf Anne haar schoenenkast bleek mijn inspiratiebron te zijn ..

Dit boekje is ook niet mis .. 
Ik was er meteen weg van en dus kocht ik ons project-boekje op de boekenbeurs.  
 Lees je even met ons mee ?! 
Millie heeft nieuwe schoenen.
Het zijn niet zomaar nieuwe schoenen.
Het zijn fan-tas-tische nieuwe schoenen.
Millie kan er supersnel mee rennen.
Maar dan is er een veter los.
Millie let niet goed op. Ze valt ! 
Een heleboel voeten doen erg pijn - Millie is dan ook een duizendpoot.
Millie moet naar het ziekenhuis 

Oproep ! Oproep ! Oproep ! Oproep ! 

Wij zoeken DRINGEND (ons project loopt slechts één week) : 

Oude dames-, heren- en kinderschoenen - 
sportschoenen - 
schoenen met verschillende soorten sluitingen -
zomer- en winterschoenen - 
schoendozen - 
veters (lang en kort) -
schoensmeer - poetsborstels enz. 

 Fijne, zonnige zondag en tot morgen ! 
Juf Tania

1 opmerking:

  1. Wat ben ik toch een inspiratiebron voor je.... eigenlijk zou JIJ me moeten betalen voor al die ideetjes die ik je geef.. :) xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen