zondag 29 november 2015

1 december 2015

Brief van Reispiet : 


Wat een plaatje hé !!
Reizen is best vermoeiend, dus zoek ik de rust op van deze prachtige eilandengroep.
Ik zwem hier tussen de koralen en 
geniet op de parelwitte stranden onder een palmboom.
Natuurlijk kijk ik uit voor vallende kokosnoten want 
die zouden een deuk leggen in mijn prachtige pietenmuts :-) 
En natuurlijk kijk ik uit voor die gevaarlijke haaien. 

Love you all ! 
Piet 
Xxx 

PS : Bijna zijn mijn centen op maar ik heb nog genoeg voor een souvenir.

Eventjes geduld voor de aanvulling van de blog.
Wij hebben deze avond personeelsvergadering tot 18.00 uur. Zucht ! Zucht ! 


 We starten de ochtend met een aangepast muziekje .. 



Reispiet verblijft momenteel in de Bahamas, een bestemming die ons doet dagdromen.
De sfeer zit er meten in .. 
feest vieren hoef je ons niet meer te leren ..
wij zijn immers duchtige feestvierders.
En daar is ze dan, de lady uit de Bahamas 
mét cocktail op basis van exotisch fruitsap natuurlijk !
 Juf Joke lonkt naar het glas van juf Anne ..
Kijk, in normale omstandigheden deelt juf Anne alles .. 
maar haar drankje deelt ze met niemand ! 
(Al zou je omkomen van de dorst :-)) 
Deze sneeuw-schudbol spreekt tot de verbeelding : "Wonen er piraten op de Bahamas ??"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten