dinsdag 27 oktober 2015

27 oktober 2015

We zijn moe .. ontzettend moe .. 
maar om leuke heksen te maken hebben we nog een beetje energie over ..
dus geven we het beste van onszelf. 
Kijk maar ! 


Terwijl de herfstvakantie stilaan begint te lonken,
wring ik me in alle bochten om alles klaar te krijgen tegen donderdag.
Dan worden alle werkjes netjes gebundeld in de crea-tas
en komen de kleuters fier met hun opdrachtjes thuis aanlopen. 
Gelukkig komt juf Ilse mijn kleuters vandaag halen voor de les LO.
Zo kan ik eens flink doorwerken aan mijn 'herfstschattendozen', een echt hebbeding ! 

 Hopelijk krijgen deze bij jullie thuis een mooie plaats in de huiskamer.
 Mooi gestrikt .. alles is klaar .. oef ! 


Het geld voor het goede doel vindt zijn weg naar de kleuterafdeling.. 
nog enkel dagen te gaan .. 
Om het voor de kleuters visueel te maken 
zullen de juffen per gesponsorde euro 
5 minuten fietsen op een hometrainer op school 


Mijn kleuters zijn wel heel schalks :  
"Juf, hoeveel centjes heb je al ? Hoe ver moet je dan rijden ?"
Gegniffel alom ! 
Kleine sloebers van me .. Zij zien de juf blijkbaar graag zweten ..
Maar ik doe alles voor het goede doel .. 
dus laat de euro's maar komen ..
Voorlopig staat de (klas)teller op € 12.50 (ingezameld in de tweede kleuterklas.)
maar dit kan en moet beter .. :-)
Vermenigvuldig dit met 5 minuten en ik zit reeds 62 minuten op de fiets.
O ja .. Ik zoek nog een goede masseur om de spieren los te wrijven :-) 

 Morgen vraag ik eens na bij de collega's hoeveel tijd zij te fietsen hebben. 
Hopelijk minstens evenveel als ik .. dat wordt puffen ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten