vrijdag 16 oktober 2015

16 oktober 2015

 

Vrijdag .. Fruitdag ..
En daar zijn de schilmama's ..
Met heel veel zorg snijden ze het zoete fruit in partjes. 
Vandaag staat op het fruitmenu : appels en peren !
Twee kommen fruit later zijn de mama's klaar met het klusje en 
zitten de kleuters klaar om hun hongerige buikje te vullen met zoveel lekkers en gezonds.
En voor de mama's hebben we alvast een dikke pluim .. 
Dank je wel voor jullie tijd en inzet !  
 
Nu juf Anne thuis is -het is immers vrijdag- werken we flink door aan onze 'herfstschattendoos' 
En ja hoor .. klaar !! 
 Ik hoorde van Justine dat haar mama (juf Anne) zit te sakkeren 
bij het vouwen van haar 'herfstschattenkijkdoos'
Tja .. het kan ook eenvoudiger hoor ! 
Kijk maar naar onze dozen, niks te vouwen en héél mooi ! 
 
's Namiddags krijgen we nog meer bezoek. 
Juf Kobie loopt langs en woont het kringgesprek bij.
Mijn kleuters vertellen honderduit over hun uitstap naar het bos .. best gezellig allemaal ! 
En zo krijgt juf Kobie ook een inkijk in haar kleuterklasjes 
waar het ontzettend fijn is om kleuter te zijn. 
 De uren glijden voorbij. 
En alweer zit een werkweek er op. 
Het weekend staat voor de deur. 
Ik heb nog enkele uit te werken ideetjes, 
die schrijf ik zondag in mijn klasagenda. 
Benieuwd ? 
Volgende week licht ik een tipje van de sluier op. 
 
 

 

5 opmerkingen: