maandag 19 oktober 2015

19 oktober 2015


We vliegen er vandaag eens lekker in ..
met op de agenda .. een knipoefening !
Opdracht : Geef de egel stekels ! 
Kiara knipt 'heel precies' op de stippellijn, mooi zo ! 
Ian doet het haar na, flink zo ! 
Ook Vic knipt geconcentreerd .. eventjes van handje gewisseld ??
Een voorbereidende schrijfoefening : Geef de bolsters stekels !
Prachtig werk, Izabella !
Intussen is juf Anne druk aan het werk .. 
zij vouwt haar 'herfstkijkdozen' (nu nog met een brede glimlach)
Waar je ook kijkt, overal zie je dozen liggen .. 


De glimlach is verdwenen bij het aanschouwen van al de dozen.
Juf Anne probeert de emotionele chantage uit : 
Even triest kijken en dan steken de collega's misschien een handje toe ?!? 
Sorry, geen tijd !!! Een andere keer misschien !!!
Een volgende opdracht wacht om afgehandeld te worden : 
Kleur de egel in en kras met een vork stekels !
En dan wacht hét grote werk : puzzelen 
Twee aan twee puzzelen de kleuters tot het raadsel van de puzzel helemaal goed in elkaar zit. 

8 opmerkingen:

  1. Lieve juf Tania, dank om me te staan uitlachen, terwijl ik badend in het zweet, 25 dozen in elkaar stak..... En dan te bedenken dat ik zorgde voor wel 25 schudbollen....xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan !! Trouwens, lachen is gezond !!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Lieve madre.... IK zorg voor de schudbollen....xxx Nathalie

      Verwijderen
  2. ik hoop dat beide herfstdozen even mooi zijn ???

    BeantwoordenVerwijderen