woensdag 14 oktober 2015

14 oktober 2015


Ondanks het sombere en koude weer, word ik deze morgen blij wakker ! 
Reden ? 
De Rode Duivels wonnen hun match tegen Israël met 3 - 1 en 
dat stemt me uitermate blij.
 Leve de Rode Duivels !
Hier moet ik wat mee in de klas. 
Een extra actua-ronde inlassen ? 
Ja hoor ! 
Zeker nu de Duivels ook wereldleider op de FIFA-rankinglijst zijn.
Wat een prestatie !  
 Eerste helft van de match .. het scoren wil niet lukken.
Maar dan schiet Drieske op doel en Goalllllll ! 
Een moment van instant geluk !
Een tweede doelpunt wordt gescoord door Kevin De Bruyne .. heerlijk !
 En als Eden Hazard gaat voor het derde doelpunt op rij, staat België even op zijn dak ..
Gewoonweg fantastisch ! Het België-gevoel stijgt .. 
- Al heb ik wel enkele bedenkingen bij de zangprestaties van Hazard als hij een vreugdelied aanheft -  
Terwijl ik met de kleuters de sportkrant doorneem,
is mama Mieke present om fruit te snijden voor alle kleuters 
die deelnemen aan het Tutti Frutti-project.
Dank je wel mama Mieke - reeds jaren is ze onze vaste schilmama. 



We werken de voormiddag flink door en werken heel wat opdrachtjes af. 
In de namiddag hebben de kleuters vrij .. de juf niet .. want zij gaat netwerken ! 
(Lees : met collega's uit de scholengroep overleggen en ideetjes uitwisselen 
rond schoolopdrachten en allerlei administratieve en pedagogische taken) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten