woensdag 10 december 2014

9 december 2014

Nog steeds hoop ik op een witte kerst ..
Het enige wat ik krijg is een nat pak door de regen .. 

Juf Elina is ziek dus vandaag geen lesje LO ..
niet erg dan gaan we gezellig samen knutselen ! 
 Wat dacht je van een afdruk van een kerstspar ?? 
 Leuke activiteit !! Prikken met een potlood - een stevig klusje ! 
Julie en Mauro praten tijdens het werk even bij ! 
 Leonie en Viyana - allerbeste vriendinnen - prikken er op los ! 
 Dylano en Milano .. als je de ene roept, komt de andere ook ! 
 Mauro fronst het hoofd en Jay drukt met volle kracht op de isolatieplaat ! 
Tijdens de speeltijd waait een wervelwind door mijn klas ..
Juf Anne gooit al mijn feesthoedjes voor het nieuwe jaar van de kast..
Ook mijn pareldoos moet eraan geloven en belandt in één zwaai op de grond ..
En de klaspoppen 'Tom en Liesje' krijgen het ook hard te verduren : ze gaat op de beide poppen zitten tot ze, ocharme, zo plat zijn als een vijg ! 
 Ik kan geen enkele reden bedenken waarom juf Anne zo doet !! 
Wat blijkt ?? Ze is duidelijk over haar toeren !! 
De trui die ze aan het breien is, is véél te groot ! 
Nu moet ze opnieuw beginnen !
 (Ik had nochtans mijn exacte maten doorgegeven : XS of maatje 36)
"Allemaal jouw fout !" zegt ze. 
"Jij wou persé een foute kerstparty organiseren met aangepaste outfit"
Nog enkele dagen en dan zie ik het resultaat van juf Anne haar brei'talent'
Hopen dat het goed zit !! :-) 


3 opmerkingen:

  1. Wacht maar.. de truitjes zijn subliem.. jaja, je leest het goed de truiSSSSSS..
    Haute Couture waardig ! Ik ben dan ook ideetjes gaan ophalen in Parijs..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een 'beetje' over mijn toeren door al die extra toezichtjes... op mijn jaren ! ...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noem jij dat "een beetje" ?? Amai, wat moet dat zijn als het "veel" is ?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen