donderdag 11 december 2014

11 december 2014

Spannend !! 
De spanning is bijna niet te houden vandaag krijg ik juf Annes breiwerk te zien .. 
allé, dat hoop ik toch, want met zo'n collega weet je natuurlijk nooit !! 

Stiekem probeer ik een glimp te krijgen van dé kersttrui die ik al zolang zoek ! 
Maar neen .. niks te zien en juf Anne lost niks !

Dus ga ik maar aan de slag met mijn kleuters :
we werken onze kerstman af - prikken een baard en bijpassende kerstmuts. 

Na de speeltijd is het eindelijk zover !! 
 Pakjestijd ..
Onze outfit voor morgen is klaar ! 
Zij het met héél véél hulp van Meneer Hennes en diens zoon Maurits van kledingketen H&M 
En deze werd onder supervisie van meneer Roland .. CEO van Hema gecreëerd !
Knap moet ik toegeven ! 
Eén probleempje .. door de grote keuze weet ik nu echt niet welke trui te kiezen voor het kerstfeest van morgen ! 
 Axana gaat voor het rode exemplaar .. "Staat je beeldig !" vindt Axana.
Volgens juf Anne is deze kleine meid gek op de kerstkaart die ik lees. 
Maar Axana vraagt me heel lief om samen met haar op de foto te gaan. 
Dol op de kerstkaart ?? Neen, dol op haar "oude" kleuterjuf ! 

Dank je wel juf Anne voor je inzet !
Dat heb je goed gedaan !

1 opmerking: