woensdag 17 december 2014

17 december 2014


Na een korte nacht opnieuw vroeg uit de veren ..
 Aan mijn agenda te zien wordt het een drukke dag : 
Nieuwjaarsbrieven kleven en
inpakken in het zelfgemaakte cadeautjespapier, 
tekeningen en werkjes allerhande sorteren, 
nog enkele opdrachten afwerken, 
een rendier prikken, 
de cadeautjes van de kerstman schikken van groot naar klein ..
Wat een opdracht .. iedereen houdt vol en prikt genoegzaam een rendier .. flink zo !
Hulpje van de kerstman ..
 Onze nieuwjaarsbrief, netjes ingepakt ..

Na school vliegensvlug naar de winkel om de laatste aankopen voor het kerstdiner van morgen
Eventjes juf Anne haar jasje lenen en mijn boodschappenlijstje lezen !! 
Snel een restje eten opwarmen 
(Neen, juf Muriel heeft vandaag geen wafeltjes gebakken)
.. een afspraak bij de kapper
.. en nadien werken voor school ..
Kerstkaarten schrijven ..
Blog aanvullen .. al is het op de foto's even wachten 
want in mijn haast ben ik mijn fototoestel vergeten (intussen is dit euvel verholpen)

Alles moet klaar voor morgen ! 
Benieuwd of ik de deadline haal !! 
Fijne woensdagnamiddag !  

Uit de kindermond :
Tijdens de taalactiviteit vraagt Leonie of ik nog boos ben ??
"Boos ? Waarom ?" vraag ik.
"Wel, op die ministers die je centjes willen afnemen" verduidelijkt ze.

Leonie heeft het duidelijk nog over de voorbije staking ! 

Ook juf Kelly loopt langs in ons klasje. Zij heeft een SES-opdracht en maakt nogal veel lawaai.
Mauro is geconcentreerd aan het werk en roept juf Kelly tot de orde 
"Sssst .. stiller .. anders maak ik foutjes !"
Ik kan een glimlach niet onderdrukken .. waar heb ik dat nog gehoord ?!?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten