zondag 16 februari 2020

21 februari 2020



100 dagen in Eeklo - wij wachten samen de stoet op .. 


En o wat zijn we enthousiast .. feestje ?!
Er is heel wat te zien en te beleven.

Over enkele jaren is het jullie beurt om 100 dagen te vieren. 
En dan zal ik er weer staan met een nieuwe lading bengels om jullie toe te juichen. 







'Oorverdovend' vindt Axelle.

Zelfs Emiel - die ziek is - wordt uit bed gelicht door de luidruchtige stoet. 
Samen met mama sluit hij even aan bij ons klasje.. want 'samen beleven' is heel belangrijk voor kleuters.



Na 30 praalwagens zit de stoet er voor 2020 op. 

Het is speeltijd en de fietsen worden vanonder het stof gehaald. 
De voorjaarsklassiekers komen er nu snel aan.
Eens kijken wie nog over enige stuurvaardigheid beschikt 
en wie nog snelheid in de benen vindt. 
Daar gaan we ! 




En ja, stilaan krijgen we een lentegevoel want de eerste lentebloesems vind je in de Tandem.

En ook in de bloementuin duiken de eerste lentebloeiers op .. heerlijk..
De vakantie kan beginnen. 
Ik zal je missen, juf ! zegt er eentje 

Er gaat een belletje rinkelen - ook hier heb ik een liedje voor - een klassieker - :
Ik zeg u geen vaarwel mijn vriend 
D'ra zien w'elkander weer 
Zodra de lente komt in 't land 
zien wij elkander weer ! 😀

Tot over een weekje 
Prettige vakantie. 
Juf Tania

Geen opmerkingen:

Een reactie posten